آ
-
آزمون دست برتری آنت
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 9-16]
-
آلزایمر خفیف
تدوین یک برنامه توانبخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 70-98]
-
آموزش ایمنسازی روانی
اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 111-130]
ا
-
اختلال یادگیری
اثربخشی توانبخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 67-80]
-
اختلال یادگیری خواندن
اثربخشی تمرینهای عملی عصب روانشناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و دامنه توجه دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 43-58]
-
اختلال استرس پس از سانحه
اثربخشی روان درمانگری نمایشی در کاهش مشکلات عصبروانشناختی دانشآموزان مبتلا به استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 121-146]
-
اختلال استرس پس از سانحه
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 9-26]
-
اختلال اسکیزوفرنی
مقایسه کارکرهای اجرایی و توانش نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 105-122]
-
اختلال شخصیت مرزی
مقایسه کارکرهای اجرایی و توانش نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 105-122]
-
اختلال کمبود توجه / بیشفعالی
اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 111-130]
-
اختلال هماهنگی رشدی
اثربخشی برنامه آموزش توانبخشی شناختی(باشگاه مغز) بر سرعت پردازش درونداد و سرعت واکنش عصبی به درونداد کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 91-104]
-
ادراک دیداری حرکتی
اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-66]
-
اسپورت کینتیک
تأثیر هشت هفته بازیهای ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانشآموزان پسر [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 31-46]
-
اسکیزوفرنی
اثربخشی تحریک فراجمجمه ایی مستقیم مغز (TDCS) بر کاهش علائم اختلال اسکیزوفرنی مزمن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 9-26]
-
اسکیزوفرنیا
مقایسه فعالیت قشری مغز در بیماران اسکیزوفرن دارا و فاقد اختلال تفکر صوری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 31-46]
-
اعتبار
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 9-16]
-
افسردگی
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه بر کاهش افسردگی در جمعیت غیر بالینی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 81-98]
-
انعطاف پذیری شناختی
تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 101-120]
ب
-
بازخورد عصبی
نبرد نورونها: افزایش تمرکز با استفاده از بازی رایانهای مبتنی بر بازخورد عصبی و رابط مغز-رایانه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 83-100]
-
بازداری
روابط ساختاری کارکرد اجرایی مغز با نشانههای نقص توجه و بیشفعالی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 99-110]
-
بازداری پاسخ
بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 27-42]
-
بازیهای تعاملی
تأثیر هشت هفته بازیهای ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانشآموزان پسر [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 31-46]
-
بازیهای رایانهای
نبرد نورونها: افزایش تمرکز با استفاده از بازی رایانهای مبتنی بر بازخورد عصبی و رابط مغز-رایانه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 83-100]
-
باشگاه مغز
اثربخشی برنامه آموزش توانبخشی شناختی(باشگاه مغز) بر سرعت پردازش درونداد و سرعت واکنش عصبی به درونداد کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 91-104]
-
برنامه توانبخشی شناختی رایانهای
بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 27-42]
-
برنامه جاگر
اثربخشی آموزش برنامه دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 17-30]
-
برنامه درسی
بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]
-
برنامه ریزی
تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 101-120]
-
بزرگسالان
اثربخشی تمرینهای مبتنی بر مهارتهای عصبروانشناختی در نرمافزار کاپیتانلاگ بر بهبود عملکرد حافظه بزرگسالان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 59-72]
-
بیش فعالی
روابط ساختاری کارکرد اجرایی مغز با نشانههای نقص توجه و بیشفعالی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 99-110]
-
بهزیستی روانشناختی
تاثیرپسخوراند عصبی بر بهبود نشانه های مصرف، بهزیستی و حالت روان شناختی مردان مصرف کننده مورفین [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 57-70]
پ
-
پسخوراندعصبی
تاثیرپسخوراند عصبی بر بهبود نشانه های مصرف، بهزیستی و حالت روان شناختی مردان مصرف کننده مورفین [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 57-70]
ت
-
تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه بر کاهش افسردگی در جمعیت غیر بالینی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 81-98]
-
تحریک فراجمجمه ایی مستقیم مغز
اثربخشی تحریک فراجمجمه ایی مستقیم مغز (TDCS) بر کاهش علائم اختلال اسکیزوفرنی مزمن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 9-26]
-
تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای
مقایسه تاثیر درمان فراشناختی و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای(tms)بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری در مبتلایان به افسردگی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 41-56]
-
تحلیل شبکه عصبی
تشخیص اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی با ابزار وکسلر چهارم و نسخه تکمیلی: رتبهبندی خرده مقیاسهای موثر با تحلیل شبکه عصبی مصنوعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 99-122]
-
ترکی آذری
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 9-16]
-
تصمیمگیری پرخطر
تاثیر tDCS روی OFC نیمکره راست در عملکرد اجرایی تصمیم گیری پرخطر و ریسک پذیری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 47-62]
-
تعادل ایستا
تأثیر هشت هفته بازیهای ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانشآموزان پسر [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 31-46]
-
تعادل پویا
تأثیر هشت هفته بازیهای ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانشآموزان پسر [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 31-46]
-
تفکر صوری
مقایسه فعالیت قشری مغز در بیماران اسکیزوفرن دارا و فاقد اختلال تفکر صوری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 31-46]
-
تکلیف ثانویه
مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-30]
-
تمییز شنیداری
اثربخشی توانبخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 67-80]
-
توانبخشی دوسا
اثربخشی توانبخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 67-80]
-
توانبخشی شناختی
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 9-26]
-
توانبخشی شناختی
تعیین اثر ترکیبی توانبخشی شناختی رایانهیار و tDCS قشر پره فرونتال بر کارکردهای اجرایی و حافظه کاری در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-92]
-
توانبخشی شناختی
اثربخشی برنامه آموزش توانبخشی شناختی(باشگاه مغز) بر سرعت پردازش درونداد و سرعت واکنش عصبی به درونداد کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 91-104]
-
توانبخشی شناختی
تدوین یک برنامه توانبخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 70-98]
-
توجه
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 9-26]
-
توجه
بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 27-42]
-
توجه
اثربخشی تمرینهای عملی عصب روانشناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و دامنه توجه دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 43-58]
ح
-
حافظه
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 9-26]
-
حافظه
اثربخشی تمرینهای مبتنی بر مهارتهای عصبروانشناختی در نرمافزار کاپیتانلاگ بر بهبود عملکرد حافظه بزرگسالان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 59-72]
-
حافظه شنیداری
اثربخشی توانبخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 67-80]
-
حافظه فضایی
مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-30]
-
حافظه فعال
تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 101-120]
-
حافظه فعال
اثربخشی برنامه توانمندسازی عصبروانشناختی دانشآموزان کاشت حلزونی(NEPSCI) بر مشکلات حافظه فعال دانشآموزان ناشنوای کاشت حلزونشده: طرح تکآزمودنی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 27-40]
-
حافظه فعال
بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 27-42]
-
حافظه فعال
بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]
-
حافظه کاری
روابط ساختاری کارکرد اجرایی مغز با نشانههای نقص توجه و بیشفعالی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 99-110]
-
حافظه کاری
تعیین اثر ترکیبی توانبخشی شناختی رایانهیار و tDCS قشر پره فرونتال بر کارکردهای اجرایی و حافظه کاری در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-92]
-
حافظه کاری
مقایسه تاثیر درمان فراشناختی و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای(tms)بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری در مبتلایان به افسردگی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 41-56]
-
حالت روانشناختی
تاثیرپسخوراند عصبی بر بهبود نشانه های مصرف، بهزیستی و حالت روان شناختی مردان مصرف کننده مورفین [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 57-70]
-
حل مسئله
اثربخشی توانبخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 67-80]
د
-
دیابت نوع 1
تعیین اثر ترکیبی توانبخشی شناختی رایانهیار و tDCS قشر پره فرونتال بر کارکردهای اجرایی و حافظه کاری در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-92]
-
درمان فراشناخت
مقایسه تاثیر درمان فراشناختی و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای(tms)بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری در مبتلایان به افسردگی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 41-56]
-
دوره ابتدایی
بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]
ر
-
رابط مغز و رایانه
نبرد نورونها: افزایش تمرکز با استفاده از بازی رایانهای مبتنی بر بازخورد عصبی و رابط مغز-رایانه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 83-100]
-
ریاضیات
بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]
-
ریسکپذیری
تاثیر tDCS روی OFC نیمکره راست در عملکرد اجرایی تصمیم گیری پرخطر و ریسک پذیری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 47-62]
-
رضایت از زندگی
تدوین یک برنامه توانبخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 70-98]
-
روان درمانگری نمایشی
اثربخشی روان درمانگری نمایشی در کاهش مشکلات عصبروانشناختی دانشآموزان مبتلا به استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 121-146]
س
-
سالمندان
تدوین یک برنامه توانبخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 70-98]
-
سرطان سینه
مقایسه اثربخشی واقعیتدرمانی و آموزش نوروفیدبک بر بهبود کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-82]
-
سرعت پردازش
اثربخشی برنامه آموزش توانبخشی شناختی(باشگاه مغز) بر سرعت پردازش درونداد و سرعت واکنش عصبی به درونداد کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 91-104]
-
سرعت واکنش عصبی
اثربخشی برنامه آموزش توانبخشی شناختی(باشگاه مغز) بر سرعت پردازش درونداد و سرعت واکنش عصبی به درونداد کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 91-104]
ش
-
شناخت
مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-30]
-
شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه بر کاهش افسردگی در جمعیت غیر بالینی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 81-98]
ع
-
عصب روانشناختی
اثربخشی آموزش برنامه دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 17-30]
-
عصبروانشناختی
اثربخشی روان درمانگری نمایشی در کاهش مشکلات عصبروانشناختی دانشآموزان مبتلا به استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 121-146]
-
عصب روان شناختی
اثربخشی تمرینهای عملی عصب روانشناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و دامنه توجه دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 43-58]
-
عصبروانشناختی
اثربخشی برنامه توانمندسازی عصبروانشناختی دانشآموزان کاشت حلزونی(NEPSCI) بر مشکلات حافظه فعال دانشآموزان ناشنوای کاشت حلزونشده: طرح تکآزمودنی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 27-40]
-
علائم
اثربخشی تحریک فراجمجمه ایی مستقیم مغز (TDCS) بر کاهش علائم اختلال اسکیزوفرنی مزمن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 9-26]
-
علوم اعصاب شناختی
بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]
-
عملکردهای شناختی
تدوین یک برنامه توانبخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 70-98]
ف
-
فراشناخت
اثربخشی آموزش برنامه دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 17-30]
-
فعالیت قشری
مقایسه فعالیت قشری مغز در بیماران اسکیزوفرن دارا و فاقد اختلال تفکر صوری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 31-46]
ق
-
قابلیت اعتماد
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 9-16]
-
قشر پره فرونتال
تعیین اثر ترکیبی توانبخشی شناختی رایانهیار و tDCS قشر پره فرونتال بر کارکردهای اجرایی و حافظه کاری در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-92]
ک
-
کارکرد اجرایی
اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 111-130]
-
کارکرد اجرایی
مقایسه تاثیر درمان فراشناختی و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای(tms)بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری در مبتلایان به افسردگی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 41-56]
-
کارکردهای اجرایی
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 9-26]
-
کارکردهای اجرایی
تعیین اثر ترکیبی توانبخشی شناختی رایانهیار و tDCS قشر پره فرونتال بر کارکردهای اجرایی و حافظه کاری در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-92]
-
کارکردهای اجرایی
مقایسه کارکرهای اجرایی و توانش نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 105-122]
-
کارکردهای اجرایی
بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 27-42]
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی تمرینهای عملی عصب روانشناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و دامنه توجه دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 43-58]
-
کارکردهای اجرایی
بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]
-
کاشت حلزون
اثربخشی برنامه توانمندسازی عصبروانشناختی دانشآموزان کاشت حلزونی(NEPSCI) بر مشکلات حافظه فعال دانشآموزان ناشنوای کاشت حلزونشده: طرح تکآزمودنی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 27-40]
-
کیفیت زندگی
مقایسه اثربخشی واقعیتدرمانی و آموزش نوروفیدبک بر بهبود کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-82]
-
کنترل حرکتی
مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-30]
م
-
مدل مایکنبام
اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 111-130]
-
مزمن
اثربخشی تحریک فراجمجمه ایی مستقیم مغز (TDCS) بر کاهش علائم اختلال اسکیزوفرنی مزمن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 9-26]
-
مصرف مورفین
تاثیرپسخوراند عصبی بر بهبود نشانه های مصرف، بهزیستی و حالت روان شناختی مردان مصرف کننده مورفین [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 57-70]
-
مقیاس هوشی وکسلر
تشخیص اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی با ابزار وکسلر چهارم و نسخه تکمیلی: رتبهبندی خرده مقیاسهای موثر با تحلیل شبکه عصبی مصنوعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 99-122]
-
مولتیپل اسکلروزیس
مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-30]
ن
-
ناتوانی یادگیری
بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]
-
ناتوانی یادگیری خواندن
اثربخشی آموزش برنامه دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 17-30]
-
نارسایی توجه/ بیشفعالی
تشخیص اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی با ابزار وکسلر چهارم و نسخه تکمیلی: رتبهبندی خرده مقیاسهای موثر با تحلیل شبکه عصبی مصنوعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 99-122]
-
نارساخوانی
اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-66]
-
نارساخوانی
تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 101-120]
-
نرمافزار کاپیتان لاگ
اثربخشی تمرینهای مبتنی بر مهارتهای عصبروانشناختی در نرمافزار کاپیتانلاگ بر بهبود عملکرد حافظه بزرگسالان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 59-72]
-
نشانگان رفتاری
اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 111-130]
-
نظریه ذهن
مقایسه کارکرهای اجرایی و توانش نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 105-122]
-
نقایص شناختی
اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-66]
-
نقص توجه
روابط ساختاری کارکرد اجرایی مغز با نشانههای نقص توجه و بیشفعالی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 99-110]
-
نمایش درمانی
اثربخشی روان درمانگری نمایشی در کاهش مشکلات عصبروانشناختی دانشآموزان مبتلا به استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 121-146]
-
نیمکره راست
تاثیر tDCS روی OFC نیمکره راست در عملکرد اجرایی تصمیم گیری پرخطر و ریسک پذیری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 47-62]
-
نوروفیدبک
مقایسه اثربخشی واقعیتدرمانی و آموزش نوروفیدبک بر بهبود کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-82]
-
نوروفیدبک
اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-66]
و
-
واقعیتدرمانی
مقایسه اثربخشی واقعیتدرمانی و آموزش نوروفیدبک بر بهبود کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-82]
-
ویژگی های روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 9-16]
ی
-
یادگیری تمرکز
نبرد نورونها: افزایش تمرکز با استفاده از بازی رایانهای مبتنی بر بازخورد عصبی و رابط مغز-رایانه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 83-100]