با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آزمون IVA پیش‌بینی کمبود توجهی و تکانشگری در کودکان مبتلا به ADHD به کمک تحلیل سیگنال مغزی و آزمون یکپارچه دیداری-شنیداری IVA [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 25-54]

  • آسیب مغزی اکتسابی فراتحلیل اثربخشی مداخله‌های مبتنی بر واقعیت مجازی بر کارکردهای شناختی بیماران آسیب مغزی اکتسابی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 79-98]

ا

  • اختلال استرس پس از سانحه اثربخشی درمان فراشناختی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کارکردهای اجرایی استروپ و برج لندن در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-42]

  • اختلال استرس پس از سانحه اثربخشی توان بخشی شناختی در ارتقای کارکردهای شناختی مبتلایان به اختلال استرس پس از سانحه : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 93-110]

  • اختلال افسردگی عمده مقایسه بیان ژن گیرنده های دوپامینرژیک به عنوان نشانگر مولکولی در بیماران افسرده عمده و افراد سالم [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 43-58]

  • اختلال شخصیت خودشیفته مقایسه نواقص عصب روان‌شناختی افراد با نشانگان اختلال شخصیت مرزی، خودشیفته و افراد عادی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 47-58]

  • اختلال شخصیت مرزی مقایسه نواقص عصب روان‌شناختی افراد با نشانگان اختلال شخصیت مرزی، خودشیفته و افراد عادی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 47-58]

  • اختلال نقص توجه بیش فعالی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه فعال بر درک زمان در کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 99-114]

  • اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی پیش‌بینی کمبود توجهی و تکانشگری در کودکان مبتلا به ADHD به کمک تحلیل سیگنال مغزی و آزمون یکپارچه دیداری-شنیداری IVA [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 25-54]

  • ادراک زمان اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه فعال بر درک زمان در کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 99-114]

  • استدلال سیال اثربخشی نرم‌افزار توانمندسازی شناختی "کاپیتان لاگ" بر حافظه فعال دیداری، مهارت‌های توجه، سرعت پردازش و استدلال سیال دانش آموزان 8-12 ساله شهر اصفهان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 37-58]

  • استرس ادراک شده مقایسه اثربخشی تلفیق درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی با نوروفیدبک بر حساسیت اضطرابی و استرس ادراک شده در افراد مبتلا به دیابت تیپ 2 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 59-78]

  • اسکیزوفرنیا مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران اسکیزوفرنیا و وسواس فکری عملی با افراد عادی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 71-84]

  • اضطراب اثربخشی نوروفیدبک بر کیفیت خواب و اضطراب افراد در دوران کرونا [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 59-70]

  • اضطراب اجتماعی مقایسه تاثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای‎ ‎با روش اصلاح سوگیری توجه‎ ‎بر کاهش نشانگان ‏اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 131-144]

  • اضطراب امتحان مقایسه اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مبتنی بر کاهش استرس و تحریک الکتریکی مستقیم قشر مغز (TDCS) در بهبود علائم اضطراب در دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 79-93]

  • الکتروانسفالوگرام تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر ویژگی های الکتروانسفالوگرافی و عملکرد ورزشی بازیکنان گلبال [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 9-24]

  • امواج مغزی پیش‌بینی کمبود توجهی و تکانشگری در کودکان مبتلا به ADHD به کمک تحلیل سیگنال مغزی و آزمون یکپارچه دیداری-شنیداری IVA [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 25-54]

  • انعطاف‌‌‌‌‌‌‌‌پذیری ‌‌‌‌شناختی بررسی اثربخشی نرم‌افزار کاپیتان لاگ بر حافظه فعال‌‌‌‌‌‌‌‌، سرعت پردازش و انعطاف‌‌پذیری‌‌‌‌ شناختی در کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 115-130]

  • اوتیسم اثربخشی بازی‌های ویدئویی فعال بر کارکردهای شناختی اجرایی مغز در کودکان مبتلا به اوتیسم چاق [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 131-144]

ب

  • بازداری پاسخ ارزیابی و مقایسه اثربخشی کاپیتان‌لاگ و نوروفیدبک بر بازداری پاسخ و اندوزش حافظه فعال در دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 131-142]

  • بازیهای کامپیوتری مقایسه مؤلفه های ERP در افراد ماهر و غیرماهر در بازی های کامپیوتری [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 145-160]

  • بازی‌های ویدئویی فعال اثربخشی بازی‌های ویدئویی فعال بر کارکردهای شناختی اجرایی مغز در کودکان مبتلا به اوتیسم چاق [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 131-144]

  • بیان ژن مقایسه بیان ژن گیرنده های دوپامینرژیک به عنوان نشانگر مولکولی در بیماران افسرده عمده و افراد سالم [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 43-58]

  • برنامه توانبخشی مبتنی برحافظه فعال اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه فعال بر درک زمان در کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 99-114]

  • بیش فعالی تاثیر تحریک فرا جمجمه ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tdcs) بر توانایی شناختی و حافظه کاری دانش آموزان دارای نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 37-46]

ت

  • تاب آوری اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجمه‌ای بر تاب‌آوری، توجه انتخابی، تمرکز و تلاشمندی در مبتلایان به بی‌خوابی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 9-19]

  • تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مقایسه تاثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای‎ ‎با روش اصلاح سوگیری توجه‎ ‎بر کاهش نشانگان ‏اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 131-144]

  • تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (CES) اثر هم افزایی تن آرامی و تنفس آگاهی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBMR) و تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (CES) بر بهبود کیفیت خواب مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 85-102]

  • تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای اثربخشی درمان فراشناختی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کارکردهای اجرایی استروپ و برج لندن در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-42]

  • تحریک الکتریکی مستقیم قشر مغز مقایسه اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مبتنی بر کاهش استرس و تحریک الکتریکی مستقیم قشر مغز (TDCS) در بهبود علائم اضطراب در دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 79-93]

  • تحریک الکتریکی مستقیم مغز مقایسه تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم مغز و درمان نگهدارنده متادون بر تنظیم هیجان، تحمل پریشانی وکاهش ولع در افراد با اختلال مصرف مواد [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 95-109]

  • تحریک فرا جمجمه ای مغز تاثیر تحریک فرا جمجمه ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tdcs) بر توانایی شناختی و حافظه کاری دانش آموزان دارای نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 37-46]

  • تحریک مستقیم فراجمجمه ای اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجمه‌ای بر تاب‌آوری، توجه انتخابی، تمرکز و تلاشمندی در مبتلایان به بی‌خوابی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 9-19]

  • تحریک مستقیم فرا جمجمه ای اثربخشی درمان نوروفیدبک و تحریک مستقیم فرا جمجمه ای بر چیرگی شناختی کودکان دارای نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 111-130]

  • تحمل پریشانی مقایسه تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم مغز و درمان نگهدارنده متادون بر تنظیم هیجان، تحمل پریشانی وکاهش ولع در افراد با اختلال مصرف مواد [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 95-109]

  • تعداد محرک-پاسخ مقایسه تأثیر تعداد محرک-پاسخ و ناهمزمانی آغاز دو محرک بر دوره بی‌پاسخی روانشناختی در افراد ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 103-130]

  • تقویت حافظه کاری مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر تقویت توجه و توان‌بخشی شناختی مبتنی بر تقویت حافظه کاری بر تنظیم شناختی هیجان و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 73-92]

  • تکانشگری پیش‌بینی کمبود توجهی و تکانشگری در کودکان مبتلا به ADHD به کمک تحلیل سیگنال مغزی و آزمون یکپارچه دیداری-شنیداری IVA [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 25-54]

  • تکلیف دوگانه مقایسه تأثیر تعداد محرک-پاسخ و ناهمزمانی آغاز دو محرک بر دوره بی‌پاسخی روانشناختی در افراد ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 103-130]

  • تن آرامی و تنفس آگاهی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBMR) اثر هم افزایی تن آرامی و تنفس آگاهی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBMR) و تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (CES) بر بهبود کیفیت خواب مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 85-102]

  • تنظیم شناختی هیجان مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر تقویت توجه و توان‌بخشی شناختی مبتنی بر تقویت حافظه کاری بر تنظیم شناختی هیجان و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 73-92]

  • تنظیم هیجان مقایسه تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم مغز و درمان نگهدارنده متادون بر تنظیم هیجان، تحمل پریشانی وکاهش ولع در افراد با اختلال مصرف مواد [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 95-109]

  • توانایی شناختی تاثیر تحریک فرا جمجمه ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tdcs) بر توانایی شناختی و حافظه کاری دانش آموزان دارای نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 37-46]

  • توانبخشی شناختی اثربخشی توانبخشی شناختی کارکردهای اجرایی بر ارتقا عملکرد تحصیلی دانشجویان مشروطی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 23-36]

  • توانبخشی شناختی فراتحلیل اثربخشی مداخله‌های مبتنی بر واقعیت مجازی بر کارکردهای شناختی بیماران آسیب مغزی اکتسابی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 79-98]

  • توان بخشی شناختی اثربخشی توان بخشی شناختی در ارتقای کارکردهای شناختی مبتلایان به اختلال استرس پس از سانحه : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 93-110]

  • توجه مقایسه مؤلفه های ERP در افراد ماهر و غیرماهر در بازی های کامپیوتری [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 145-160]

  • توجه مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران اسکیزوفرنیا و وسواس فکری عملی با افراد عادی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 71-84]

  • توجه انتخابی اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجمه‌ای بر تاب‌آوری، توجه انتخابی، تمرکز و تلاشمندی در مبتلایان به بی‌خوابی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 9-19]

ج

  • جانبازان اثربخشی درمان فراشناختی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کارکردهای اجرایی استروپ و برج لندن در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-42]

چ

  • چاق اثربخشی بازی‌های ویدئویی فعال بر کارکردهای شناختی اجرایی مغز در کودکان مبتلا به اوتیسم چاق [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 131-144]

  • چیرگی شناختی اثربخشی درمان نوروفیدبک و تحریک مستقیم فرا جمجمه ای بر چیرگی شناختی کودکان دارای نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 111-130]

ح

  • حافظه فعال ارزیابی و مقایسه اثربخشی کاپیتان‌لاگ و نوروفیدبک بر بازداری پاسخ و اندوزش حافظه فعال در دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 131-142]

  • حافظه فعال‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی اثربخشی نرم‌افزار کاپیتان لاگ بر حافظه فعال‌‌‌‌‌‌‌‌، سرعت پردازش و انعطاف‌‌پذیری‌‌‌‌ شناختی در کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 115-130]

  • حافظه فعال دیداری اثربخشی نرم‌افزار توانمندسازی شناختی "کاپیتان لاگ" بر حافظه فعال دیداری، مهارت‌های توجه، سرعت پردازش و استدلال سیال دانش آموزان 8-12 ساله شهر اصفهان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 37-58]

  • حافظه کاری مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران اسکیزوفرنیا و وسواس فکری عملی با افراد عادی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 71-84]

  • حافظه کاری تاثیر تحریک فرا جمجمه ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tdcs) بر توانایی شناختی و حافظه کاری دانش آموزان دارای نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 37-46]

  • حساسیت اضطرابی مقایسه اثربخشی تلفیق درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی با نوروفیدبک بر حساسیت اضطرابی و استرس ادراک شده در افراد مبتلا به دیابت تیپ 2 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 59-78]

خ

  • خواب اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجمه‌ای بر تاب‌آوری، توجه انتخابی، تمرکز و تلاشمندی در مبتلایان به بی‌خوابی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 9-19]

د

  • دیابت تیپ 2 مقایسه اثربخشی تلفیق درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی با نوروفیدبک بر حساسیت اضطرابی و استرس ادراک شده در افراد مبتلا به دیابت تیپ 2 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 59-78]

  • دیابت نوع 2 اثر هم افزایی تن آرامی و تنفس آگاهی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBMR) و تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (CES) بر بهبود کیفیت خواب مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 85-102]

  • دانش آموزان تاثیر تحریک فرا جمجمه ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tdcs) بر توانایی شناختی و حافظه کاری دانش آموزان دارای نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 37-46]

  • درمان ذهن‌آگاهی مبتنی بر کاهش استرس مقایسه اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مبتنی بر کاهش استرس و تحریک الکتریکی مستقیم قشر مغز (TDCS) در بهبود علائم اضطراب در دانش‌آموزان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 79-93]

  • درمان غیرفعال‌سازی ذهنیت پژوهش تک آزمودنی بهبود مهارت‌های ارتباطی و عزت نفس بیماران مبتلا به اختلال ارثی سیستم عصبی، حسی و خودمختار نوع ۲ (HSAN2) با روش درمان غیرفعال‌سازی ذهنیت (MDT) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 111-122]

  • درمان فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کارکردهای اجرایی استروپ و برج لندن در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-42]

  • درمان نگهدارنده متادون مقایسه تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم مغز و درمان نگهدارنده متادون بر تنظیم هیجان، تحمل پریشانی وکاهش ولع در افراد با اختلال مصرف مواد [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 95-109]

  • دوره بی‌پاسخی روانشناختی مقایسه تأثیر تعداد محرک-پاسخ و ناهمزمانی آغاز دو محرک بر دوره بی‌پاسخی روانشناختی در افراد ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 103-130]

ر

  • رواسازی ساخت و رواسازی پرسشنامه مهارتهای عصب_‌ روان‌شناختیِ (فرم معلم) کودکان پیش‌دبستانی شهراصفهان [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 55-78]

  • روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه نقش تعدیل‌کننده روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه در رابطه بین سیستم‌های مغزی فعال‌ساز و بازدارنده با ولع مصرف مواد افیونی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 9-28]

س

  • سرعت پردازش اثربخشی نرم‌افزار توانمندسازی شناختی "کاپیتان لاگ" بر حافظه فعال دیداری، مهارت‌های توجه، سرعت پردازش و استدلال سیال دانش آموزان 8-12 ساله شهر اصفهان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 37-58]

  • سرعت پردازش اطلاعات مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر تقویت توجه و توان‌بخشی شناختی مبتنی بر تقویت حافظه کاری بر تنظیم شناختی هیجان و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 73-92]

  • سیستم مغزی فعال‌ساز و بازدارنده نقش تعدیل‌کننده روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه در رابطه بین سیستم‌های مغزی فعال‌ساز و بازدارنده با ولع مصرف مواد افیونی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 9-28]

  • سوگیری توجه مقایسه تاثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای‎ ‎با روش اصلاح سوگیری توجه‎ ‎بر کاهش نشانگان ‏اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 131-144]

ش

  • شناخت اثربخشی توان بخشی شناختی در ارتقای کارکردهای شناختی مبتلایان به اختلال استرس پس از سانحه : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 93-110]

ع

  • عزت نفس پژوهش تک آزمودنی بهبود مهارت‌های ارتباطی و عزت نفس بیماران مبتلا به اختلال ارثی سیستم عصبی، حسی و خودمختار نوع ۲ (HSAN2) با روش درمان غیرفعال‌سازی ذهنیت (MDT) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 111-122]

  • عصب روان شناختی مقایسه نواقص عصب روان‌شناختی افراد با نشانگان اختلال شخصیت مرزی، خودشیفته و افراد عادی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 47-58]

  • عملکرد تحصیلی اثربخشی توانبخشی شناختی کارکردهای اجرایی بر ارتقا عملکرد تحصیلی دانشجویان مشروطی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 23-36]

ف

  • فاصله زمانی بین دو محرک مقایسه تأثیر تعداد محرک-پاسخ و ناهمزمانی آغاز دو محرک بر دوره بی‌پاسخی روانشناختی در افراد ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 103-130]

  • فعالیت ادراکی‌ ـ حرکتی اثربخشی یک دوره تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر مهارتهای عصب ـ روانشناختی کودکان کم توان هوشی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 21-35]

ق

  • قانون هیک مقایسه تأثیر تعداد محرک-پاسخ و ناهمزمانی آغاز دو محرک بر دوره بی‌پاسخی روانشناختی در افراد ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 103-130]

ک

  • کاپیتان‌لاگ ارزیابی و مقایسه اثربخشی کاپیتان‌لاگ و نوروفیدبک بر بازداری پاسخ و اندوزش حافظه فعال در دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 131-142]

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی توانبخشی شناختی کارکردهای اجرایی بر ارتقا عملکرد تحصیلی دانشجویان مشروطی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 23-36]

  • کارکردهای اجرایی مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران اسکیزوفرنیا و وسواس فکری عملی با افراد عادی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 71-84]

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی درمان فراشناختی و تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کارکردهای اجرایی استروپ و برج لندن در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 29-42]

  • کارکردهای روانشناختی اثربخشی یک دوره تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر مهارتهای عصب ـ روانشناختی کودکان کم توان هوشی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 21-35]

  • کارکردهای شناختی اثربخشی توان بخشی شناختی در ارتقای کارکردهای شناختی مبتلایان به اختلال استرس پس از سانحه : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 93-110]

  • کارکردهای شناختی فراتحلیل اثربخشی مداخله‌های مبتنی بر واقعیت مجازی بر کارکردهای شناختی بیماران آسیب مغزی اکتسابی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 79-98]

  • کارکردهای شناختی اجرایی اثربخشی بازی‌های ویدئویی فعال بر کارکردهای شناختی اجرایی مغز در کودکان مبتلا به اوتیسم چاق [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 131-144]

  • کیفیت خواب اثربخشی نوروفیدبک بر کیفیت خواب و اضطراب افراد در دوران کرونا [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 59-70]

  • کیفیت خواب اثر هم افزایی تن آرامی و تنفس آگاهی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBMR) و تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (CES) بر بهبود کیفیت خواب مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 85-102]

  • کمبود توجهی پیش‌بینی کمبود توجهی و تکانشگری در کودکان مبتلا به ADHD به کمک تحلیل سیگنال مغزی و آزمون یکپارچه دیداری-شنیداری IVA [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 25-54]

  • کودکان پیش دبستانی ساخت و رواسازی پرسشنامه مهارتهای عصب_‌ روان‌شناختیِ (فرم معلم) کودکان پیش‌دبستانی شهراصفهان [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 55-78]

  • کودکان کم‌توان هوشی اثربخشی یک دوره تمرینات ادراکی ـ حرکتی بر مهارتهای عصب ـ روانشناختی کودکان کم توان هوشی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 21-35]

گ

  • گیرنده DRD3 مقایسه بیان ژن گیرنده های دوپامینرژیک به عنوان نشانگر مولکولی در بیماران افسرده عمده و افراد سالم [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 43-58]

  • گیرنده DRD4 مقایسه بیان ژن گیرنده های دوپامینرژیک به عنوان نشانگر مولکولی در بیماران افسرده عمده و افراد سالم [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 43-58]

  • گلبال تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر ویژگی های الکتروانسفالوگرافی و عملکرد ورزشی بازیکنان گلبال [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 9-24]

م

  • مداخلة مبتنی بر واقعیت مجازی فراتحلیل اثربخشی مداخله‌های مبتنی بر واقعیت مجازی بر کارکردهای شناختی بیماران آسیب مغزی اکتسابی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 79-98]

  • مراقبۀ ذهن آگاهی تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر ویژگی های الکتروانسفالوگرافی و عملکرد ورزشی بازیکنان گلبال [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 9-24]

  • مرور نظام مند اثربخشی توان بخشی شناختی در ارتقای کارکردهای شناختی مبتلایان به اختلال استرس پس از سانحه : مرور نظام مند [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 93-110]

  • مهارت‌های ارتباطی پژوهش تک آزمودنی بهبود مهارت‌های ارتباطی و عزت نفس بیماران مبتلا به اختلال ارثی سیستم عصبی، حسی و خودمختار نوع ۲ (HSAN2) با روش درمان غیرفعال‌سازی ذهنیت (MDT) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 111-122]

  • مهارت‌های توجه اثربخشی نرم‌افزار توانمندسازی شناختی "کاپیتان لاگ" بر حافظه فعال دیداری، مهارت‌های توجه، سرعت پردازش و استدلال سیال دانش آموزان 8-12 ساله شهر اصفهان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 37-58]

  • مهارت‌های عصب روان‌شناختی ساخت و رواسازی پرسشنامه مهارتهای عصب_‌ روان‌شناختیِ (فرم معلم) کودکان پیش‌دبستانی شهراصفهان [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 55-78]

  • مولفه P1 مقایسه مؤلفه های ERP در افراد ماهر و غیرماهر در بازی های کامپیوتری [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 145-160]

  • مولفه PP2 مقایسه مؤلفه های ERP در افراد ماهر و غیرماهر در بازی های کامپیوتری [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 145-160]

ن

  • نارساخوانی مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر تقویت توجه و توان‌بخشی شناختی مبتنی بر تقویت حافظه کاری بر تنظیم شناختی هیجان و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 73-92]

  • نرم افزارتوانمندسازی شناختی کاپیتان‌لاگ اثربخشی نرم‌افزار توانمندسازی شناختی "کاپیتان لاگ" بر حافظه فعال دیداری، مهارت‌های توجه، سرعت پردازش و استدلال سیال دانش آموزان 8-12 ساله شهر اصفهان [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 37-58]

  • نرم‌افزار کاپیتان لاگ‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی اثربخشی نرم‌افزار کاپیتان لاگ بر حافظه فعال‌‌‌‌‌‌‌‌، سرعت پردازش و انعطاف‌‌پذیری‌‌‌‌ شناختی در کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 115-130]

  • نقص توجه/بیش فعالی‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی اثربخشی نرم‌افزار کاپیتان لاگ بر حافظه فعال‌‌‌‌‌‌‌‌، سرعت پردازش و انعطاف‌‌پذیری‌‌‌‌ شناختی در کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 115-130]

  • نوروپاتی پژوهش تک آزمودنی بهبود مهارت‌های ارتباطی و عزت نفس بیماران مبتلا به اختلال ارثی سیستم عصبی، حسی و خودمختار نوع ۲ (HSAN2) با روش درمان غیرفعال‌سازی ذهنیت (MDT) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 111-122]

  • نوروفیدبک اثربخشی نوروفیدبک بر کیفیت خواب و اضطراب افراد در دوران کرونا [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 59-70]

  • نوروفیدبک اثربخشی درمان نوروفیدبک و تحریک مستقیم فرا جمجمه ای بر چیرگی شناختی کودکان دارای نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 111-130]

  • نوروفیدبک ارزیابی و مقایسه اثربخشی کاپیتان‌لاگ و نوروفیدبک بر بازداری پاسخ و اندوزش حافظه فعال در دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 131-142]

  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی تلفیق درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی با نوروفیدبک بر حساسیت اضطرابی و استرس ادراک شده در افراد مبتلا به دیابت تیپ 2 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 59-78]

و

  • ورزشکاران نابینا تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر ویژگی های الکتروانسفالوگرافی و عملکرد ورزشی بازیکنان گلبال [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 9-24]

  • وسواس مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران اسکیزوفرنیا و وسواس فکری عملی با افراد عادی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 71-84]

  • ولع مصرف مواد نقش تعدیل‌کننده روان‌سازه‌های ناسازگار اولیه در رابطه بین سیستم‌های مغزی فعال‌ساز و بازدارنده با ولع مصرف مواد افیونی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 9-28]

  • ولع مصرف مواد مقایسه تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم مغز و درمان نگهدارنده متادون بر تنظیم هیجان، تحمل پریشانی وکاهش ولع در افراد با اختلال مصرف مواد [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 95-109]